O.S.T.R., podobnie jak Masala, politykuje, ale robi to subtelniej. Muzycznie „HollyŁódź” opiera się na swobodnym lawirowaniu pomiędzy jazzującymi, funkowymi i elektronicznymi podkładami. To brzmi nieprawdopodobnie, ale każdy następny album Adama Ostrowskiego jest najlepszy nie tylko w jego karierze, ale także brakuje mu konkurencji na polskiej scenie hiphopowej.
W piosenkach Ostrego ciągle i konsekwentnie odbija się polska rzeczywistość. Hip-hopowiec z Asfalt Records pokazuje ją ze swojej, mocno osobistej perspektywy. Dzięki temu słuchacz dostaje soczysty kawałek autentycznej opowieści o egzystencji w polskich warunkach. O.S.T.R. jest w swych kompozycjach „brzydki, zły i szczery”, nie bawi się w kurtuazje, dowala naszym szanownym rządzącym („Chciwość”, „Brzydki zły i szczery”, „Afery kosztem nas” ), nie boi się być patriotą („Brat, nikt mi nie zabroni”), nabija się ze swojego bałaganiarstwa („15 metrów kwadratowych”), wspomina swoją emigrację zarobkową („Powrót do przeszłości”) i snuje opowieści na tematy związane z hip-hopem („Historia stylu”, „Do tego bitu”). Co charakterystyczne dla Ostrego, nie napina się, często sięga po ironię, brak w jego tekstach dosłowności, za to trafiają się mniej lub bardziej wyrafinowane dowcipy słowne. O.S.T.R. ciągle jest swojakiem z łódzkiego osiedla, ale doświadczenie życiowe i sceniczne pozwala mu na przekazywanie mądrych i ważnych prawd. Brzmią one naturalnie, bez nachalnego moralizowania.
„HollyŁódź” w wersji muzycznej to album wyrafinowany, ale bez zadęcia. O.S.T.R. posiada umiejętność budowania napięcia w muzyce, która w jego kompozycjach stanowi równie ważne znaczenie, co słowo. Poza samplami z lat 70. album wypełniają wyraziste bity i jazzująca melancholia. Co ważne, O.S.T.R. jako producent ciągle poszukuje, nie sięga po sprawdzone patenty. Krążek urozmaica dodatkowo obecność wielu gości: Dan Fresh (Skill Mega), Dirty Diggers, Afront, Kochan, Zeus, Modry, Zorak (beatbox). Jeśli ktoś chciałby się pochwalić za granicami naszego kraju jednym polskim albumem hiphopowym z ostatnich lat, wybór jest prosty – to „HollyŁódź”. (Adrian Chorębała)
Asfalt Records 2007
singiel promujący płytę: O.S.T.R. feat. Craig G „Brother On The Run”
2016-04-24 04:59 Hey Raj, LOL! I was dizzy, too. And I don’t even approve those 282Great post”, “Thank you” comments on my blog. Thanks for stopping by, my friend.Abhi recently posted.. m27gSLX2P
2008-04-01 22:03 brzytkizły i szcsery to nie jego bit tylko j dilla!!!!!!!przyznaje się czy z łodzi'ej? anonim
2008-01-19 15:10 ostry był i bedzie najlepszym raperem w polsce z każda plyta widac u niego pujscie do przodu nie stoi w miejscu jak coniektorzy mc w polsce i to jest caly adam robi to co umie najlepiej i kocha to prawdziwa milosc do hip hopu elo! rafas
2007-11-24 18:16 sry to znowu ja daw`
wiecie jak sie nazywa kawałęk ostr z tej płyty o jego bloku??? daw
2007-11-24 18:13 wiecie jak sie kawałęk ostr z tej płyty o jego bloku???
daw
2007-10-13 18:36 świetna płyta dzosef
2007-07-16 15:10 zgadzam sie ostr z albumu na album coraz lepszy ;) maki
Ultramaryna realizuje projekt pn. „Internetowa platforma czasu wolnego” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WSL na lata 2014-2020. Celem projektu jest zwiększenie innowacyjności, konkurencyjności i zatrudnienia w przedsiębiorstwie. Efektem projektu będzie transformacja działalności w stronę rozwiązań cyfrowych. Wartość projektu: 180 628,90 PLN, dofinansowanie z UE: 128 035,50.