Ta strona używa plików cookies.
Polityka Prywatności    Jak wyłączyć cookies?
AKCEPTUJĘ
poniedziałek 20.05.24

START
LOKALE
FORUM
BLOGI
zgłoś imprezę   
  ultramaryna.pl  web 
lokale
  > bary / puby
  > bistro
  > kawiarnie
  > kawiarnie

internetowe

  > kluby
  > kluby

studenckie

  > restauracje
magazyn
Ultramaryna okładka

Rusza 2. edycja Dulux Let's Colour Fund"

8.08.2012 przez: Filip Kniej

Zgłoś miejsce potrzebujące koloru, a razem z Tobą odmienią je polscy artyści. Celem projektu jest odmienianie szarych przestrzeni za pomocą koloru. W ramach akcji każdy mieszkaniec województwa śląskiego może zgłosić miejsce, które według niego warto ożywić barwami. Autorzy najciekawszych zgłoszeń otrzymają w nagrodę farby Dulux, zaś metamorfozy zwycięskiego miejsca dokona ekipa Dulux Let’s Colour.

Projekt Dulux Let’s Colour Fund jest odpowiedzią na rosnące zainteresowanie ludzi otaczającą rzeczywistością i wykorzystuje ich zapał do ożywiania smutnych miejsc kolorem. Inicjatywa została skierowana do wszystkich, którzy chętnie angażują się w projekty uzdrawiające przestrzeń miejską za pomocą barw. Każdy, kto chciałby przyczynić się do odmienienia konkretnego miejsca w przestrzeni publicznej, powinien wejść na stronę www.duluxletscolour.pl i wypełnić znajdujący się tam formularz. We wniosku należy podać propozycję miejsca, które powinno zyskać nowe oblicze.

Marka Dulux nagrodzi najciekawsze propozycje miejsc Jury konkursowe, w którym zasiądzie m.in. Paweł Kozłowski znany pod pseudonimem Swanski, wybierze najciekawsze propozycje, a osoby, które je zgłosiły, otrzymają farby na realizację swojego przedsięwzięcia. Za odmienienie przestrzeni nagrodzonej pierwszym miejscem odpowiedzialna będzie ekipa Dulux Let’s Colour, w której skład wejdą młodzi polscy artyści. Tegoroczną edycję akcji wspiera Good Looking Studio. Jego założyciele, Bartek Leśniewski i Karol Szufladowicz, należą do grona twórców rodzimego street artu.

„Dulux Let’s Colour Fund” to element globalnej akcji Dulux Let’s Colour, której ideą jest zachęcanie ludzi do ożywiania otaczającej ich przestrzeni miejskiej za pomocą kolorów. W ubiegłym roku inicjatywa Dulux Let’s Colour Fund została przyjęta bardzo ciepło przez społeczności lokalne. Jest to doskonała okazja do zaangażowania ludzi we wspólne odmienianie otaczającej ich szarej rzeczywistości. Przeobrażanie smutnej przestrzeni w miejsca pełne koloru i pozytywnej energii daje ludziom wiele radości. Dlatego marka Dulux z takim entuzjazmem angażuje się w projekt, oddając farby w ręce wszystkich zainteresowanych zmienianiem świata na bardziej kolorowy – mówi Piotr Cywiński, przedstawiciel Dulux Polska, organizatora akcji. Efekty ubiegłorocznej edycji Dulux Let’s Colour Fund można podziwiać w Koninie, gdzie kolorowe oblicze zyskał budynek dworca kolejowego, oraz w Golubiu Dobrzyniu, w którym za pomocą barw odmieniono szary budynek szkoły.

Więcej informacji na temat projektu znajduje się na oficjalnej stronie organizatora: www.duluxletscolour.pl oraz na profilu facebookowym akcji.



KOMENTARZE:

2012-08-10 14:49 / *.icpnet.pl
dobra opcja max ;)
msylwestrzak


SKOMENTUJ:
imię/nick:
e-mail (opcjonalnie):
wypowiedz się:
wpisz poniżej dzień tygodnia zaczynający się na literę s:
po imprezie
Ostatnio dodane | Ostatnio skomentowane
Upper Festival 2019
5.09.2019
Fest Festival 2019
26.08.2019
Off Festival 2019
9.08.2019
Festiwal Tauron Nowa Muzyka 2019
27.06.2019
Off Festival 2018
10.08.2018
Podziel się z resztą świata swoimi uwagami, zdjęciami, filmami po imprezach.


Ultramaryna realizuje projekt pn. „Internetowa platforma czasu wolnego” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego w ramach RPO WSL na lata 2014-2020. Celem projektu jest zwiększenie innowacyjności, konkurencyjności i zatrudnienia w przedsiębiorstwie.
Efektem projektu będzie transformacja działalności w stronę rozwiązań cyfrowych. Wartość projektu: 180 628,90 PLN, dofinansowanie z UE: 128 035,50.
o nas | kontakt | reklama | magazyn | zgłoś błąd na stronie | © Ultramaryna 2001-2022, wszystkie prawa zastrzeżone